joi, 20 decembrie 2007

frumoasa leapsa, multumesc

Daca as prinde pestisorul de aur??!! Ce i-as cere?

1. Sa ne refaca stratul de ozon, sa opreasca poluarea (sa ne opreasca din poluare)
2. Sa imi pastreze mereu familia sanatoasa si alaturi
3. Adaposturi pentru animalele abandonate

Stii care e bucuria? Ca fiecare dintre noi putem contribui la indeplinirea dorintelor noastre si ale celuilalt... fara pestisor, doar cu un suflet de aur ;)


Sa ne gandim...
a) Oamenii de care imi pasa cel mai mult mama, tata, iubitul meu, adriana, prietenii.
b) Sunt mandra de mine pentru ca vad dincolo de cuvinte.
c) Oamenii pe care-i admir sunt parintii mei pentru inteligenta si puterea lor a merge mai departe cu propriile forte,mereu impreuna .
d) Imi place mult sa ma plimb singura prin padure si pe plaja.
e) Imi doresc sa fiu sanatoasa si lucida.
f) Unele dintre cele mai bune lucruri facute de mine sunt discursurile si condusul auto.
g) Mi-ar placea sa devin mama.
h) Imi propun sa ascult mai mult si sa vorbesc mai putin.
i) Prefer sa imi spui decat sa aflu.
j) Stiu ca pot sa schimb lucrurile in bine.

Multumesc Nopol pt ocazia de a reflecta...am devenit putin nostalgica... daca ma intrebai acum 3 ani era altceva...iar acum 15 ani.... cadeai pe spate din cauza raspunsurilor "traznet" :))

Niciun comentariu: